18 aylık hala kesemedim gece beslenmesini bende burda bekleyeyim kesenlerden fikir alayım. Bi kaç gün sabah 5 6 ya doğru emzirip kesmeyi denedim bu sefer de 1 de kalkıp 4-5 e kadar uyumuyordu bi kaç gün üst üste öyle yapınca uykusuzluktan dayanamayıp vermişim uyku sersemi başa döndük yine gece 3 4 kez emiyor hâlâ bi anda kesmem mi daha iyi olur bilmiyorum