Mmrryy1401 Eliaemir emiyor mu mama mı içiyor benim bebeğim acıktığında uyanıyor emiyor geri uyuyor mama konusunda bi fikrim yok ama bence bebekler acıkınca uyanırki
Asyabuse Eliaemir ben 3.5 aylıkken kestim mama kullanıyoruz gece kaldırdığımda içmemeye başladılar hatta birkaç kere fışkırarak kustular helak oldu yavrularım o zaman kestim uyandırıp mama vermeyi. Gündüzleri 2.5-3 saatte mama istiyorlar gece hiç uyanmıyorlar demekki istemiyorlar çok şükür kilo alımları da yerinde 6 aylık oldular her ay 800-1000 arası alıyorlar
Nazfiruze Mmrryy1401 kaç saate bir uyanıyor acaba benimki de 8 de emiyor 12 de uyanıyor yine emiyor sonra 2 saate bir kalkıyor 7 aylığız hala aynı acaba doymuyor mu
D0-2023dmb Asyabuse maşallah bende gece beslemiyorum istemiyor kaç kilo bebekleriniz güzel kilo alımları maşallah
Smysmysmy1 Asyabuse benim kızım 2 buçuk aylık neredeyse 2 aylıkken kesmiştim ama şöyle. Gece uykusuna 7 8 arası geçiyor bende saat 1 den önce uyumuyorum. Ben uyumadan 1 gibi mamasını veriyorum. Sabah 6 7 ye kadar uyanmıyor. Uykum da bölünmemiş oluyor. Kilo alımı iyi dediğiniz gibi. Uyku düzeni de oturunca bayağı rahatladım
fufissmom Asyabuse kaç aylıkken mama verdiniz şuan çok üzülüyorum bebegim 2 aylik olucak 6 gün sonra hem mama hem meme veriyorum çok üzülüyorum mama verdiğim için
Asyabuse D0-2023dmb 2020 ve 2145 doğdular 1600lere düştüler 23 günlük kuvözden çıktıklarında 2 kg idiler yani. Ay başında biri 7100 bir 6800dü. yani 5ay 10 günde biri 4800 bir 5100 kg almış oldular çok şükür boyları da 67 cm her şey yolunda gidiyor erken doğmalarına ikiz olmalarına rağmen
Hndealnathn Bebeğine gore değişir. Uzmanlar çoğu zaman 1 yaş ve sonrasında diyor ama bebeklerin kendiliğinden keseni de var. Benim oğlum 7 kızım 5 aylıkken bıraktı mesela kendiliğinden. Her ikisinin doktoru da gelişimleri yerinde çocukların arzularına göre ilerleyelim deyince eklemedim bende onlar meme isteyene kadar
sezer2022 Eliaemir 11 aylığız daha kesmedik canım çok erken senin ama mama veriyorsan 100cc yerine 80 sonra 60 diye azaltabilirsin
HsynKbra Eliaemir bu ay yaşını dolduracak kestim erkendi bana göre ama çok sık uyanıyordu acıktığı için değil alışkanlık olduğunu düşündüm şimdi uykusu daha iyi
teachermom07 Eliaemir oğlum 1 yaşında uykusu güzel akşam 8 9 gibi uyur sabah 7 gibi kalkar Geceleri acıkınca uyanıp emip geri dalıyor . Gece beslenmesini Kesmeyi düşünmüyorum . En az 10 saat gece uykusu uyuyor acıkması çok normal diye düşünüyorum
Linasyuuu teachermom07 açıkçası bende aynı şeyi düşünüyorum gündüz ne kadar beslesem de 10-12 saat gece acıkmasan uyuması bana mümkün gelmiyor☺️ kendimden yola çıkarsam o kadar saat uyusam ben de aç uyanırdım
_Goktugunannesi__ teachermom07 Benim oğlumda 1 yaş 10 günlük akşam 8. 30 9 aradı kesin uyumuş olur uyumadan önce 4 ölçek mama içiyor günde 1 sefer akşam uyuturken veriyorum gece de 3 4 sefer emmek için mızlıyo ama emdiği de doyurmaz çünkü maksimum 5 dk o da ne kadar çekerse bırakmayı düşünmüyorum fakat doyduğuna da emin değilim damakları kızdığı için emme istediği geliyor olabilir düşüncesindeyim doğru ya da yanlış bilmiyorum🤷
FaDo0807 Eliaemir 8 aylık bebeğim var gece yatmadan iyi geceler maması var hipp’in 3 yemek kaşığıyla yapıp veriyorum gece tok tutuyo 6 aylıktan itibaren zaten bu bahsettiğim iyi geceler maması araştırıp verebilirsin belki 🤗
nurze01 Biz 4 aylık olduk. Gece ben 1 gibi yatarım genelde. En son ben yatarken veriyorum mamasını. Sonra tekrar 6-6,5 gibi istiyor zaten. Yine içip tekrar yatıyor 9-9,5 gibi tekrar kalkıyor o zaman yine veriyorum.
Dogacelik Eliaemir doktorum 1 yas onerdi. Annesutu aliyordu bebegim. 13 aylik kestim ben. 16 aylik da tamamen biraktik. 🌸
mrsheisenberg Dogacelik 13 aylığız bizde ve yakında tamamen kesmek istiyorum sağlık sıkıntım yüzünden emzirirrek uyutuyorum birde
Merhaba05 Smysmysmy1 siz gece beslenmesini kesmiş olmuyosunuz sadece rüya öğünü yapmış oluyosunuz. Çünkü sizin bebeğinizin düzeninde gece uykusu 7-8 de başlayıp sabah 6-7 de bitiyor. Yani gece 1de mama içerken aslında gece beslenmesi yapmış oluyo
Asyabuse Smysmysmy1 aynen aynen bende 11-12-1 sıralarında veriyorum en son valla memnunum uykuda bir gıda sonuçta