Nehirimasli Evet den de Bebeğine Gecer Ama Senin Onu Ciynemen Lazim O Şekilde Bebeğine Daha İyi Gelir Gaz İçin Veriyordum Hem Rahat Uyuyor Hem De Rahatlatıyor Şişkinliği Alıyordu Kizim Leimde Kıp Kırmızı Olduğu Zamanlar Oluyordu Yani 1 Ml Dahi Verseniz Hiç Birsey Olmaz Korkmayın Benim Ablalarım kendi Çocuklarına Da Verdi Biberonla Da Verebilirsiniz Gerçekten Çok İyi Ama Tadı Biraz Acı