Hiç telaş yapmayın evet ağlıyor tabi ama kucağınıza gelip kokunuzu duyunca sakinleşiyor 🧡 Size tavsiyem aşıya gideceğiniz gün banyosunu yapıp gidin çünkü verem aşısından sonra 3 gün banyo yapmamanız gerekiyor enfeksiyon riski açısından birde biz aşı olmadan hemen önce calpol vermiştik dr tavsiyesiyle ateşimiz çıkmadı 37.1 gördük en fazla ona da ateş denemez zaten biraz uyku hali yapıyor aşılar akşama doğru da mızmızlık tabi çocuktan çocuğa değişir ama şimdiden geçmiş olsun 😌