flybrk yok canım bacaktan yapılan iki aşıda bebeğim 5-10 sn filan ağladı o da kucağıma alıncaya kadar kucağıma alınca sakinleşti. Verem aşısını bi 10 gün sonra yaptılar onda zaten hiç ağlamadı tam derinin altına yapılıyor iğneyi dik bir şekilde batırmıyor yan batırıyor. Ateş de verem aşısından sonra 37.2 derece oldu akşam ama 37.5i geçerse calpol verin demişti ebe. Ben yine de rahatlasın diye bir kez verdim. Ertesi günü biraz huzursuzdu bebeğim sadece sonra geçti gitti korkulacak bir şey yok yani ben de çok tedirgin olmuştum