nakdeniz92 4 aylık bebeğim ve ben de sizin gibi düşünüp mama vermeye çalıştım Allahtan biberon ve emzik almayan bebeğim vardı o yüzden yanlışım kenarından döndüm YouTube da Osman GÖNÜLAL çocuk Dr var aklına gelebilecek bütün sorulara video çekmiş. Ben de onu dinlerken bir videosun da gündüz memelerin daha dolu bazen sert olduğunu ama akşamları pörsüdüğünden ve annenin de sütüm azaldı sanmasından bahsediyordu, sebebi ise bebekler gündüz hareketli olduğu için laktoz oranı fazla süt üretiliyormuş ( enerji vermesi için ) ama akşamları bebek uyumadı için farklı ( adını unuttum ) üretim yapıyormuş daha yoğum kıvamda olduğu için anne sürüm azaldı sanıyormuş. Rabbimin mucizesine bakar mısınız ya ( sübhanallah ). Bebeğin küçük olduğu için aç diye düşünme çünkü çok fazla doyma refleksleri yok hatta çok yiyip kusuyorlar bile 😃 sağma makinesine asla inanma çünkü bebek daha fazlasını emiyor ve meme de asla süt bitmezmiş. Biraz araştır çok güzel Dr va psikolojik olarak rahatladığında farkı göreceksin. Sağlıcakla büyüt bebeğini 🌺