Seval-Yagiz Fsn_01 1.39 değeri 2 hafta önce 2 lerdeydi ne olucak bilmiyorum doktor sonuç için gün verdi o zaman konuşacağız ayın 29 unda
Seval-Yagiz AselBebekveAnnesi Bizim 1.39 maalesef birde prematüre olarak dünyaya geldi şuan düzeltilmiş 4 ay 14 günlük 34 haftalık geldi dünyaya
Haffuse Bebegin kac aylik, ve sadece igg mi tam olarak detayli kan tahlillerini gosterebilirmisin? Alerji doktorunun testi mi? Immun doktoru mu
sedalibrahim Fsn_01 sınıra yakın hatta bizim ıga ve IgM de düşük canım 4 yaşına girecek bizimki tek dediği dua et diğer değerler düşmesin 🙄
Fsn_01 sedalibrahim bence düzelecek ya şimdi ben çok ama çok araştırma yaptım ve çok doktora sordum su birkaç günden beri . Tabiii alerji doktorları değil nasıl bir bolumse özelde bile bulamadım . Neyse doktorların dediği şu değerler zaman zaman iner çıkar en geç 5-7 yaş aralığında düzelir . Ama tabi takipte olmakta fayda var yinede .
sedalibrahim Fsn_01 yani açıkçası ben kan sonucunun doğru olduğuna inanmıyorum artık çünkü bağışıklığı düşük olan sürekli hasta olur halsiz olur hastalığını geç atlatır ama benim çocuğum her çocuk nasıl hastalanıyorsa aynı sekilde oluyo doktorlara deyince bile şaşırıyorlar 🙄
kuzey-21 Fsn_01 e nabızdan bakmıştım ben. Sizde oradan kontrol edebilirsiniz. Doktor da düzeldiğini söylemişti.
ilenalemin alparslanmomms bu arada çok iyi bir doktor varmış Emre akkelle ben baya araştırdım.pazaetesş ona götüreceğim ben.istabbuldaysanjz eğer siizn de gitmenizi tavsiye ederim
alparslanmomms ilenalemin hayır İstanbul’da değilim inşallah ciddi bir şey çıkmaz bakalım duruma göre tabiki her yere götürürüm
nuroner Hiçbir şey yapılmıyo, eğer cidddi düşüklük varsa lenfosit paneli ve aşıların tutup tutmadığına bskılıyor eğrr orda da sorun yoksa 3 ayda 1 falan kontrol ediyorlar o kadar
alparslanmomms nuroner sizle daha önce konuşmuştuk ismen hatırladım da peki damar yoluyla antikor falan başlanma durumu ne zaman olur sizce ? Doktor böyle bir şey falan var diye açıkladı ama başlayalım demedi bekliyoruz öylece
ilenalemin nuroner ciddi düşüklük kaç oluyor ya mesela ıgg referans aralığı 3.17-9.94 arasında olmalıymış.bizimki 3.57 yani alt sınıra çok yakın.ıga da baya düşük.bu durumda nolur bilmiyorum.üş ay takip dediler.ama başka doktor da götürxem
nuroner alparslanmomms bunda farklı kıstaslae var , mesela o tarz çocuklar aşı bile olamıyorlar , aşılarınıza bakıldı mı tutmuş mu ? Nötrofil vs de düşük oluyor öyle bir şey olmuş olsa şimdiye kadar çoktan farkedilirdi bence dediğiniz ivig tedavisi
alparslanmomms nuroner evet aşı tutmuş sadece birine bakıldı hepatit . Nötrofil düşüklüğü de yok . Bekliyoruz bakalım
ilenalemin alparslanmomms benimkinde hepatit tutmamış.ama onu da sorun etmediler anlamadım.değerlerin bunla alakası yok dediler.tekrar yapcaklar