Agoktug03 bende 8 yaşındaydım annemi kaybettigimde o günler öyle acıydı ki daha bilincinde bile olamiyosun büyüdükçe anlıyorsun farkına varıyosun 2 abim var en küçük bendim babam 7 ay sonra evlendi babannem ve halam zorla 6 7 ay bakabildiler annennem de onlar baksın dedi 1 yıl o evlendigi kadınla kaldım gelir gelmez hamile kaldı ve öyle bi değişti ki sonra beni çocuğu olmayan halam aldı götürdü 1 yıl sonra oda tedaviyle üçüz bebej sahibi oldu ben daha 11 yaşındaydım onlara bakmaya başladım kendim çocukken şimdi de bel boyun fıtığı ne ararsan var üniversite kazandım gittim de nefes aldım herseyden uzaklaştım gelince tabi herşey zordu sevdiğim kişiyi bekledim şimdiki eşimi yani herkeze dert oldu gelsin yüzük taksin bilmem ne sanji yüzük takınca herşey bitecekti borçları vardı evimizi almaya çalısiyordu ama babama abilerime anlatamadim hiç Bisey de yanımda olmadılar ve anlamadılar zaten iyice köstek oldular zaten hiç bi zaman yanımda olmadılar 3 ay yanlız yaşadım 1 gün bile gelip yoklamadilar bilmedigim ve ıssız bi mahallede kaldım üstelik sadece eşim yanımda oldu her zaman ama ondan kötüsü de yoktu bizde her şeyi kendimiz yaptık bende çalıştım nikahimizi ikimiz yaptık ve evimize geçtik her şey içimizde kaldı tek biseyimiz bile yapılmadı ne düğün ne nişan ne isteme bizi o noktaya getirdiler hamileydi evlendi diyenler bile oldu insanlar o kadar acımasız ki en yakınların yaralıyor en Çok ta seni sadece halamla görüşüyoruz oda işine gelirse arar gelmez gitmez doğru düzgün sanki hiç iyilik yapmamışim onlara o kadar emek vermemisim gibi doğumda da o kadae yanlız kaldım ki resmen travma doğum bende kaynanam eşimle tartıştı saçma bi şekilde tam taburcu olacağımız da eve geldi sonra zorla o gece yatti şu çocugun hatrına diye söylenerek bide zorla bi bulgur pilavı pisirdi mutfağı bile kendim topladım 1 gün olmuştu daha doğum yapalı Sabah da eşim evine bıraktı halami getirdi oda 1gece kaldı gitti ve ben yalnız kaldım lohusaligim sürecinde tek başıma atlattım her şeyi yine güçlü olup ayakta durdum Rabbim bana sağlık verdikten sonra her şeyin ustesinden gelirim dedim . Her zaman güçlü olmalısın annemizi Rabbim yanıma almış böylesi hayırlıymis demekki sevdiği kullari sınarmış derler masum ve yalnız kalan çocukluğumuza sarıldım biz çok güçlüyüz 💪😊💕