Ess92 her gün çıkamıyorsanız öneririm ben. Çünkü inanın bazen yoruluyoruz bir kaç saat nefes almak enerjimizi tazeliyor bazen kahve içtiğim de oldu oturup oh dedim rahat rahat bi içiyim 🤣 özellikle öğrenci birini daha çok öneririm hem harçlığını çıkarır hem oynarlar hem gözünüzün önünde oluyorlar. Yakınınızda varsa tadından yenmiyor 🤣 acil işim olunca çağırıyordum geliyordu. Bunu iş olarak yapan insanlar daha fazla ücret veren biri olduğunda yarı yolda bırakma ihtimali yüksek. Diğer yorumlardan bağımsız olarak ben tavsiye ederim. Benim de çevremde oturup kahve içeceğim arkadaşım bile yok ailem uzakta kayınpederim kayınvalidem çalışan insanlar. Sokakta öyle yaşıtı çocuk bile yok geneli kendinden büyük. Benim kızım da peşlerinden koşturuyor üzülüyorum.