Ess92 benim var, evden çalıştığım için bir yaş civarından sonra tek uyku yaptığı dönem falan baya zorlanmıştım. Binamızda oturan bi öğrenci ablası var ona teklif etmiştim hem oynarlar hem o harçlığını çıkarır hem ben iş yoğunluğumu biraz azaltırım diye. Dil gelişimiyle ilgili bir şey diyemem ama çok sosyal bir çocuk. Özgüvenli de yani girdiği ortamda çekingen değil yabancılara karşı da öyle. El sallar bi yere girince merhaba der, çıkarken görüşürüz der, teşekkür eder falan hiç tanımadığı insanlara böyle olmasında abla etkisi olduğunu düşünüyorum diğer türlü sadece beni babasını görse sıkılır yani bi süre sonra. Bi de oyun oynarken farklı bir şey bulmaya benim kafam duruyor artık ikisi güzel oynuyor mesela benle boyama yapmazdı kalemleri atar fırlatırdı onla yapardı. Şimdi oyun grubuna gidiyor yaşıtlarıyla dil gelişimi daha iyi ilerliyor çabuk kapıyor kelimeleri. Parkta Suriyeli bi kadın çocuğuna bir şeyler dedi bizimki de hemen tekrar etmeye başladı biraz çocukların yanında durdu onların dediğini demeye başladı falan. Ay olarak müsaitse yaşıtlarıyla oyun grubuna katılması dil gelişimini daha fazla destekler bence