Bebitom_3 tomvejerry ben mama alıyorsandım… doktorlara göre 10 gün normal karşılanıyor eğer sadece anne sütü alıyorsa ama anne sürünede karıştıranbilirainiz
Bebitom_3 tomvejerry peki az yaptı diyorsunuz ya sertmiydi. Yoksa yumuşatmıştı eğer yumuşaksa yapar diye düşünüyorum
Fatihsnm tomvejerry ya çok minikmis o zamanlar doktorumuz bize 14 güne kadar normal demişti öyle diyorlar gerci bebek huzursuz o kısmı yaşayan biz oluyoruz 🫤
tomvejerry Fatihsnm valla ne yapacağımı şaşırdım yavrum her gece sabaha kadar ıkınıyo ağlıyor içim parçalanyo🥺
Fatihsnm tomvejerry ya gerçekten çok zor çaresiz kalmak… Ben denemedim ama sabun koyan pekmez sikanlar var inanın zararı olabilir bende bilmiyorum ama belki araştırabilirsiniz
Aydanur24 tomvejerry ilkel ama tehlikesiz ve hızlı çözümdür. Ufacık bir katı sabunu sivri yerlerini şekillendirin ufacık olmasına dikkat edin poposundan verin 5 dakika içinde yapacaktır. Ben boyle çözdüm hep.
tomvejerry Aydanur24 fitil var çok zorlandığı da veriyorum ama sabun vermedim hiç yaktığını okumuştum burda bı annenin postunda korkarım ya ben
esrahilal1 tomvejerry hayır hiç yapmıyo bugün yaptı çok şükür ama öyle bi zorlanma olmadı bide cıvık yaptı sanırım kabız değil
tomvejerry Fatihsnm burda sabunu bir anne yazmıştı bebeğine vermiş ama orasını yakmış rahatsız olmuş galiba bebeği bende korktum ondan ama pekmezi ilk defa duydum 🫢
Fatihsnm tomvejerry benim arkadaşıma kayınvalidesi demiş şırıngaya 1 CC alıp yapıyordum hemen yapıyordu dedi bende ne bileyim çekindim ama siz araştırın yani ben duyduğum biseyi söylemiş olayım 😬
birprensesannesiiiii tomvejerry tam çıkmadı diyorsanız eczane den alın akşam yatmadan önce sizde azıcık yapın tam boşalır
birprensesannesiiiii tomvejerry tam çıkmadı diyorsanız eczane den alın akşam yatmadan önce sizde azıcık yapın tam boşalır