tomvejerry Bebeğim on gündür tuvaletini yapamiyo bugün doktora götürdüm röntgen çekti içi gaz dolu dedi kabız olmuş bide lavman verdi eve gelince yaptım çok az tuvaletini yaptı başka hiçbir şey yok ne gaz çıkardı ne tam bosaltabildi içini anlamadim ben bu işi
Merveio14 tomvejerry bebeğiniz kaç aylık ? Benm kızımada yaptılar eve gelmeden yaptı kakasını tam yapamadılar mı acaba
Bus1903 tomvejerry ben 3 aylıkken mamasına zeytin yagı koyuyodum şimdi 6 aylık oldu kayısı hoşafı yapıyorum
tomvejerry Merveio14 3ay 10 günlük yok bana siz yapicaksiniz dediler eve gelince yaptım hiç ise yaramadı ya
esrahilal1 tomvejerry hayır hiç yapmıyo bugün yaptı çok şükür ama öyle bi zorlanma olmadı bide cıvık yaptı sanırım kabız değil
birprensesannesiiiii tomvejerry tam çıkmadı diyorsanız eczane den alın akşam yatmadan önce sizde azıcık yapın tam boşalır
birprensesannesiiiii tomvejerry tam çıkmadı diyorsanız eczane den alın akşam yatmadan önce sizde azıcık yapın tam boşalır
Pnaryldz Lavmanı yaptıktan sonra on dk poposunu tutun ilaç tüm bağırsaklara etki etsin dedi doktor bize bizde pazar yapmıştık ondan olabilir mi acaba tam boşaltamaması
tomvejerry Pnaryldz kimse doğru düzgün anlatmadı yaa eczacıya sordum recetede yaziyo dedi hiçbisey yazmiyo koyduktan sonra tuttum ama on dk değil iki dk falan ama çıkarmadı yani bırakınca gitti içine anlamadim niye yapamadı yinede
tomvejerry Bus1903 geçenlerde bir çay kaşığı verdim işe yaramadı hergun mu versem acaba sonra zararı olurmuki
Bus1903 tomvejerry valla ben hemen hemen 2 günde 1 , 1 çay kasıgı mamasına koyuyodum ve pişik kremi yerine poposuna zeytin yagı sürüyodum
tomvejerry Bus1903 bende zeytinyağı sürüyorum poposuna pişik oluyor diye genelde bide kolay yapsın diye artık iki üç güne birde iciricem mecbur teşekkür ederim
Bebitom_3 tomvejerry doktora sorun yine ama bence hergün koyun mamasına düzene girer. Makat kısmına zeytinyağıyla bol masaj yapabilirsiniz. Ben oğlumdan çok çektim sürekli kabızdı. Fitilde lavmanda kullanıyordum.
Fatihsnm tomvejerry bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bu sorunu bende yaşadım uzun süre ek gıdaya geçtik tadım yapıyoruz bugün avokado verdim bir tatlı kaşığı kadar bir saat içinde kakasını yaptı Burda okumuştum elmayı cam rendede rendeleyip çıkan suyundan bir çay kaşığı kadar icirince de oluyormuş
Berraa_54 tomvejerry benim kızımın da bi ara çok gazı vardı götürdüm lavman yaptılar hemen boşaldi bide kabızlık için fitiller var kullanabilirsin bence
tomvejerry Berraa_54 Allah Allah içi dolu olduğu halde biz yapınca niye çıkarmadı oğlum acaba anlamadım yaa fitilde verdim üç kere alışır diye korkuyorum 🥺
Fatihsnm tomvejerry ya çok minikmis o zamanlar doktorumuz bize 14 güne kadar normal demişti öyle diyorlar gerci bebek huzursuz o kısmı yaşayan biz oluyoruz 🫤
Bebitom_3 tomvejerry ben mama alıyorsandım… doktorlara göre 10 gün normal karşılanıyor eğer sadece anne sütü alıyorsa ama anne sürünede karıştıranbilirainiz