BeyzaKeles Tinkiminkikukili hakkı yok demedim parasına göre gereksiz geliyor dedim benim fikrim diye de belirttim alakası bu!!!
Lahmacunayran Masalperisi valla ben sana Samsun a 21 s öneririm çok acayip iyi bı telefon şuan eşim bana redmi note 11 almış hiç memnun deilim sadece kamerasını seviyorum galiba eski telefonuma dönüş yapacağım bu gidişle çünkü buna alisamadim
Masalperisi kalpsizinbiri yurt dışından alım da oluuyor onunda vergisi 20 bin olmuş 30 bine 14 promax alıyorsun 20 bn vergi veriyorsun
BeyzaKeles Tinkiminkikukili sen bana numaranı at bundan sonra attığım adıma seni arar sorarım alakası var mı yok mu diye sanane kardeşim benim düşüncem bu