2ogullu1anne 3 ay önce 10.500 Tl’ye Samsung a34 aldım. Çok memnunum. Hem hafıza hem fotograf çekimi olarak mükemmel. Her gören IPhone mu diyor.Tavsiye ederim.
dgn-adl1 Masalperisi evet iPhone pahalandı ama asla zarar ettirmeyen bi telefon biz ilk çıktığı zaman iPhone 11 aldık 9.600₺ 1 yıl kullandık ve 1 yıl sonra 15000₺ geri sattık eğer imkanınız varsa iPhone alın derim mayıs ayında tekrar aldık 17.500₺ şuan hala kullanıyorum bi sıkıntı yok satmak istesem en az 20.000₺ satarım şuan yani zarar ettirmeyen tek telefon markası diyebilirim 🌸
Masalperisi ArvenMom tesekkur ederim keske alabilsem onu alamam ya bütçemi en fazla iPhone 11 için zorlayabilirim
kalpsizinbiri Masalperisi Kendime aldığım ilk telefonum İphone’du. O zamandan beri İphone kullanıyorum. Android değişik geliyor. Denedim ama yok olmadı, alışamadım. Şuan İphone 14 Pro kullanıyorum. Memnunum. İphone 11 falan bakabilirsiniz üst modellere göre daha uygun fiyatı eğer İphone istiyorsanız.
Lezah Masalperisi İphone asla değer kaybetmiyor ya. Hep İphone kullandım. Yeni model çıktıkçada sattım yeni modele geçtim. Şuan 14 Pro kullanıyorum. Ölüsü bile para bu telefonun.
ArvenMom Masalperisi doğrudur diyorum ya zaten biraz maddi ve bütçe meselesi hayırlı olsun şimdiden (:
kalpsizinbiri Masalperisi Baktım şimdi MediaMarkt’ta İphone 11 64gb 22.999, 128gb 26.499. Gb’tına göre fiyatı değişiyor. Adaptörü ve kablolu kulaklığı ben aldığımda ( 1,5 ay önce ) 500 ₺’ydi. Kaskosu adaptör, kulaklık falan 30.000 civarı olur tahminen.
kalpsizinbiri Masalperisi Maalesef.. Yurt dışında bu telefonlar sudan ucuz aslında mecazen. İyi androidler’de çok pahalı artık. Önceden bu paralara araba alınıyordu, şimdi telefon zor alınıyor.
mutsuzanne__ Masalperisi ben iPhone 11 pro max kullanıyorum yeni daha 10 gündür aldım iyi idare ediyor normal iphonelerden farkı yok yani
Brcstndg Masalperisi ilk telefonum samsungdu iphone a geçince eşekten inip ata bindim gibi hissetmiştim. Çünkü ekran geçişleri falan inanılmaz akıcı iphone un ve takılma durumu ya da yavaşlama durumu olmuyor. 12 senedir iphone kullanıyorum. Şu an 11 kullanıyorum yükseltmek istiyorum ama kıyamıyorum fiyatlardan dolayı. İphonedan androide geçmem ama. Kendi hayat kalitemi düşürmüş gibi hissederim. Bütçe meselesi ama eğer 30 bin civarı verebilecekseniz 12 ya da 13 bakabilirsiniz gerçi 13 de 40 bin oldu sanırım.
Masalperisi kalpsizinbiri yurt dışından alım da oluuyor onunda vergisi 20 bin olmuş 30 bine 14 promax alıyorsun 20 bn vergi veriyorsun
Nacafa Geçenlerde 11 aldım aksesuarsız kutu 22.000 içinde şarj adaptörü yoktu onu da dışarıdan 600 TL ye aldım kılıfiyla falan 23.000 bin ortalama
Bebekcino Masalperisi iphone alcaksan 14 pro max al. Bende 14 plus var çok memnun değilim eşimin promax çok memnun .