Dogacelik
Larissaa pişiği genel olarak bez değil bizim hatalarımız yapıyor ıslak veya nemli kalmayacak popo ıslak mendil yerine pamuğu ıslatıp silmenizi ve her bez açmada 4,5 dakika hava alması için açık bırakmanızı öneririm. Pişik olursa da Riff diye bir ilaç var tendirdiot benzeri bişi 3,4 kullanımda söndürüyor tavsiye ederim.bende sleepy kullandım 4 ay bebeğimde gıda alerjisi var kakası sıvı aşırı sızıyor sırt kısmından çamaşır yıkamaktan yoruldum çarşaf nevresim derken primaya geçtik inşallah sorun olmaz.