Ben geceleri goon kullanıyorum hiç pişik sızdırma yapmadı bence şans verebilirsiniz baya iyi gündüzleri de bazen goon bazen molfix kullanıyorum slepy denedim ama hiç memnun kalmadım cok sızdırma yaptı canbebe denedim onu hiç hiç sevemedim çiş kokusu bile dısarı cıkıyordu ben goon dan cok memnun kaldım e bebekte bulabilirsin 🥰