Beyzanrrrr Tombikdonerartikcokpahali aynen ne kıyafeti senelik kıyafetleri giyiyorum millet tanıcak eedebilse çünkü önceliğimz çocuklar onlar mahrum kalmasın dıe ödün veriyoruz her şeyden sağolsunlar.. Parmağımkza yazık yazmaya bile değmez değişmeyck düzen için
Zeyneppppp annekuzusu18 internette bide tiktokta sürekli sosyal yardımlarla ilgili paylaşım yapan biri var o da söylemişti
Beyzanrrrr Dalpa ne kul hakkı ya 2 kez dediğim daha önceki sene başvurmuş bide şimdiki .. Söylerken duydum boş yapma
Dalpa Beyzanrrrr sizin seviyenize indiğim için kendimden özür dilerim çocuğunuz sizin gibi konuşmayı bilemeyen bir anneye sahip olması utanç verici… İlk yazdığınız da iki yardım parasını hesaplayıp aldığını demişsiniz anlatmayı yazmayı da bilmeyen cahil birisiniz gidip çocuğunuz için kitap bitirip okul okuyun.
Dalpa Beyzanrrrr Bundan sonra yazdıklarınızı insan yerine koyup cevap vermicem çünkü önceki konuşmalarınıza baktım üslubu bozuk bir insanmışsınız sizdeki kiri kendime bulaştırmam.
Aslimm Benimki muhtaç olmama nedeni ile bir hafta önce kesilmiş ,neye göre kesiyorlar anlamış değilim zaten iki paket mama bi paket bez anca alıyoruz. Tekrar mı başvuru yapmam lazım ?
Eda-Ece Tombikdonerartikcokpahali geçen ay parayı çekmeye gittiğimde kadının biri son model bmwsinden inip önce elektrik desteğiyle faturasını ödedi sonra aile destek yardımını alıp,orjinal güneş gözlüğünü takip lüks bmwsine binip gitti.. Ve o zaman içimden geçirdiğim lafları tahmin bile edemezsiniz. Her kim çocuklarımızın hakkına giriyorsa haram zıkkım olsun.
22262226 Tombikdonerartikcokpahali memurum halime çok şükür ama Size çok hak veriyorum. Savunulacak hal yok ülkede. Gıda lüks oldu. Zam üstüne zam sonumuz hayır olsun. Bi şey dediğimde maaşıma yapılan zamı hatırlatıyor bazı cahiller. Bakıcı 8 bin istiyor. Hep diyorum insanlar hep kendi üzerinden ahkam kesiyor ama cidden 2 kişi çalışmazsa insanlar kıt kanaat geçiniyor. Bin lira ne market parası olmuş artık. Dediğiniz gibi bi de bebek falan varsa çok zor. Allah yardımcınız olsun. Savunana direk m.l diyesim geliyor artık çünkü bu kadarı zır cahillik artık
Tombikdonerartikcokpahali 22262226 öyle. Savunsunlar bana karşı,inan çok isterim. Neyi savunacaklarini çok merak ediyorum. Acaba nasıl kendilerini rezil edecekler
Hkshkshsk Birdunyabircennetannesi benim 1 senem dolmadı kesildi muhtaç olmama nedeni yazıyordu toplasan 8 ay tek aldım
Aslimm Birdunyabircennetannesi evet senem doldu tam kesildi zaten. Tekrar başvuru yapacağım ama sanırım bir ay geçmesi gerekiyor öyle mi
Hkshkshsk Aslimm başvurunun mu bilmiyorum iptal edildigin gün tekrar başvurdum şuan süreç devam ediyor yazıyor
94busra94 Tombikdonerartikcokpahali e devletten nereye gircez ben kac kez basvurdum onaylanmadi suriyelilere yardim var bize yok 🤦🏼♀️