Beyzanrrrr razı gelemiyorum. Boğazıma kadar doluyum biri birşey savunsa onu oraya gömecek raddeye geldim. Ben bin veriyorum şuan onların bana verdiği sadece bir. Zam yapmışlar 157 lira mi ne, bunu nimetten sayıp insanlarla dalga geçer gibi zam. Yaptık diyorlar. Daha yeni tasinicam 11.000 lira şaka gibi kiraya çıkacağım. Zaten asgari ucretten bir tık fazla alıyor. Yediğim yemekten bile kısıyorum rabbim bu sistemi böyle yapanların cezasını versin. Bizi bir kaç yiyeceğe gözümüzü düşürecek hale getirenlerden hesap sorsun.