Duyguisc Benim bebeğim de tüm gece yapmaz, uyanınca yapıyor, kilo alımı iyi. 2,5 aylık. Gece 7-8 saat bezinin kupkuru olduğunu bilirim ama kalkınca dolu dolu olur bezi hemen başlar yapmaya😂
midekoruyucu egee_momm bence yaparsın inan bana çoooook kolay 🥰 kızım bu sayede daha 1 yaşındayken kakasını söylüyordu
Tugce0142 egee_momm bizde 2 buçuk aylığız gece değilde gündüz yapmıyor bizimki normalde her bezini dolu alırdım ama son bi kaç gündür az yapıyor yapmadığı bile oluyor
Melis1706 egee_momm sicak gelio olabilir mi acaba suyun sicakligi aklima o geldi hani birazcik boyle serin gibi soguk tabi degil oyle icilebilecek kivamda
Arenim_ egee_momm benimki de öyle cnm bebeklerimiz çok yakın birbirine gece bez değiştirmiyorum resmen artık. Ama sabah hemen dolduruyo yine değişmek zoeunda kalıyorum. Bi de sabah değiştirriken çişi olduğu belli geceleri tutuyolar galiba artık🤣 yani ben farkettim gündüz uykusunda da yapmıyo uyanınca yapıyo
Melo29 egee_momm benim bebeğim havalar ısındığında beri geceleri çok az yapıyor bazen hiç yapmıyor ama sabah ilk 2 bezi çok dolu oluyor geceleri saat başı emiyor nerdeyse ama derin uyku da tuvaletini yapmıyor sanki
birhesap egee_momm bebekler uyurken çok tuvaletlerini yapmıyor benim kızım 6 aylık ilk uyandığında bezi hemen dolu olmuyor evet 2. Bezini daha çok dolduruyor birde havalar çok sıcak bir kısmını da terle atıyorlar🌺
-AlyaMom egee_momm kuzum seninle aramızda 1 hafta var, benim kızçemde önceden her bezi dolu doluydu nerdeyse ama son zamanlarda gündüz bile öyle dolu olmuyor sabah kupkuru alıyorum zaten. Birde bizim ki mamayla besleniyor duymaması da imkansız çünkü görüyorum ne kadar içtiğini ve bitirmiyor bile. Bebişler çok terliyor muhtemelen vücutta ki suyu ter yoluyla atıyorlar
egee_momm -AlyaMom aynen kuzucum olabilir ya benimki gece 2 kere uyanıp emiyor bazen 3 oluyor sabah hep dolu olurdu dediğin gibi gündüz de doldurmuyor bezini artık mama verince de öyle çok terliyor öyle atıyor büyük ihtimalle 🌸
Havinkaya_ egee_momm bebeğim 9 aylıktı doktora idrar yapmadığı için götürmüştüm doktor bebekler yazın çok idrar yapmaz terle atıyorlar dedi.