egee_momm Günaydın kızlar🌸 bebeğim 4 ay 5 günlük 2 gündür sabaha kadar hiç çiş yapmıyor sabah altını açıyorum açtıktan sonra yapıyor yeni bez bağladığım da onu dolduruyor normal bişey mi bu?
Bushra_92orce egee_momm 3 aylikken hic yapmiyodu cis sabaha kadar doktora gittik 4 ay oldugunda bir gram kilo almamisti
Prenses_dzce egee_momm benim bebeğim de beslenmek istemiyor mama veriyorum içerken ağlıyor korkuyorum
Duygu1403 egee_momm benim bebeğim 4 ay 25 günlük geceleri çiş yapmıyor 8 saat falan doktora 3. Ayda sormuştum normal dedi ama sabah ilk 3 bezi çok dolu çiş oluyor
Havinkaya_ egee_momm bebeğim 9 aylıktı doktora idrar yapmadığı için götürmüştüm doktor bebekler yazın çok idrar yapmaz terle atıyorlar dedi.
egee_momm Bushra_92orce böyle devam ederse bende götürürüm büyük ihtimalle dün hafif mavilik vardı bugün bi açtım hala sarı bezini açınca da yatağa yaptı hem çişini 🫠
egee_momm Prenses_dzce dün 3 de uyandı emmek için emdi uyudu 5 gibi tekrar uyandı emziriyim dedim emmedi kucağımda uyudu tekrar 6 da uyandı iki göğsümü de emdi ama hiç çiş yapmamıştı sıcaklardan mı acaba ya
Melis1706 egee_momm sicak gelio olabilir mi acaba suyun sicakligi aklima o geldi hani birazcik boyle serin gibi soguk tabi degil oyle icilebilecek kivamda
gizemgnd egee_momm benim bebeğim de öyle. Normalde dolu dolu olur ama havanın çok sıcak olduğu günler böyle gece de gündüz de yapmıyor. Zaten çok terliyor sık sık emzirin
Mummyy20 Benim kızım da geceleri çok az çiş yapıyordu, doktora sordum. Aynı yetişkinler gibi dedi, biz nasıl gece daha az tuvalet ihtiyacı hissediyorsak onlar da öyle dedi🤷♀️
midekoruyucu egee_momm yani şimdi konuya çok farklı bi yerden giriş yapıcam 😅 ben ufaktan tuvalete alıştırın derim. Ben 2 aylıkken başladım çünkü. Öyle herşey Çok daha kolay oluyor. Mesela sabah uyanıyor ya direkt klozete götürün tuvaletin oraya yapıldığını inanın anlayacak. Başta biraz zor oluyor ama rahat oluyor. Mesela ben kızımı 6. Ayından beridir kakasını hep tuvalete yaptırdım bi süre sonra kendi söylemeye başladı 🥰 bu yaptığınız da tuvalet iletişimi olacak. Araştırın derim ve mutlaka deneyin. Kârlı çıkacaksınız emin olun ♥️
egee_momm midekoruyucu ay bilemedim kaynanamda eşimi 40 günlükken tuvalete tutmaya başlamış çabuk öğrenmiş ben yapabilir miyim acaba diye çok tereddütte kaldım ama yapamam gibime geliyor 😂 teşekkür ederim bu arada 🩷
midekoruyucu egee_momm bence yaparsın inan bana çoooook kolay 🥰 kızım bu sayede daha 1 yaşındayken kakasını söylüyordu