bebitonunannesi_ hmm canim kisiden kisiye degisiyo ozaman. Bende altlarda ½ defa acidi boyle dediginiz gibi yanma oldu. Ama sonrasini inan nerdeyse hic hissetmedim. Ha ben bide gitmeden 1 saat once uyusturucu krem suruyorum belki o fayda ediordur. Lazere baslamadan agda yaptiriyordum bi kac senedir, kendim yapamiyorum agdayi. Hep lazere baslamak istiyordum agrir diye korkuyordum. Ama bende agdadan daha acisiz