Ben onceleri jiletle yapiordum ama cok cabuk uzuyordu ve inanilmaz kasindiriyordu. Agdayida kendim yapamadigim icin guzellik salonunda yaptiriyordum. Simdi yeni lazere basladim. Ama jiletlede sizin dediginiz gibi batiklarim oluyordu. Ve her iki gune jiletle almam gerekiyordu oyuzden bana gore degil pek.