annesininaski_ nkizilates Biliyorum hamile olduğumu zaten değerim nasıl ? Artış nasıl ? Tecrubeliler yorum yapsın diye yazdım!
annesininaski_ Deletedmom_73 Teşekkür ederim 💗 kese görülür değil mi her zamn gidip gelemiyorum hast. O yüzden kesenin net gozukecegi bı zamn randevumu öyle almak istiyorum.
Qunqnir Bence karından kese görünümü için erken, eğer çok sık gidemiyorsanız hastameye birkaç gün daha bekleyin garanti olsun. Ayrıca artışınız çok güzel hayırlı uğurlu olsun❤️
Qunqnir nkizilates sağlıksız beta artış oranı sağlıksız hamilelik demek. Hanımefendi bu sebeple sormuş, neden gidip kadına çatıyorsunuz anormal olan ne?