annesininaski_ 2 ağustosta kan verdim beta 537.9 dokuz çıkmıştı . 7 Ağustos da verdim dün beta hcg 4916 çıkmış artış nasıl sizce kızlar yorum yaparmisiniz 🌺💚🌿
Ecenin_annesiii annesininaski_ bence artış güzel her iki güne bir iki kat artar diye biliyorum yanlış değilsem ve sizinkide gayet iyi bence tabi yine doktora sormanız iyi olacaktır hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😌
Ruveyda1912 Artışınız cok güzel iki günde en az iki katına çıkmalı sizinde cıkmış zaten hayırlı olsun inşallah 🙏
annesininaski_ nkizilates Biliyorum hamile olduğumu zaten değerim nasıl ? Artış nasıl ? Tecrubeliler yorum yapsın diye yazdım!
nkizilates uynakbalina artış olması hamilesin demek daha hala artışım nasıl sormak ne saçma . Artışın iyi ama hamile değilsin mi diyelim😃
annesininaski_ Deletedmom_73 Teşekkür ederim 💗 kese görülür değil mi her zamn gidip gelemiyorum hast. O yüzden kesenin net gozukecegi bı zamn randevumu öyle almak istiyorum.
Qunqnir nkizilates sağlıksız beta artış oranı sağlıksız hamilelik demek. Hanımefendi bu sebeple sormuş, neden gidip kadına çatıyorsunuz anormal olan ne?