Kumrum34 bizim zaten doğduğu günden beri mukus vardı. Ardından belli saatte ağlaması vardı. Arada bir şiddetli fışkırır tarzda kusması vardı biz reflü ya da gaz sancısı sanıyorduk. Ancak ultrasonda asla gaz çıkmadı hatta bebekliğinden beri asla gaz sancımız yoktur. Rota aşısından sonra gaz sancısı oldu ardından şiddetli kusmalar ama öyle böyle değil sonrasında kanlı kaka oldu 2 kere. Birde yüzü kırmızı kırmızı kabarıyordu ancak doktorlar yeni doğanda normal demişti ta ki rota aşısından sonra yaşadıklarımızı görümceye dek