Bebekaslan 2 ay 12 günlük bebeğim var bugun kontrolumuz vardı doktora gittik neyse Kakada hafif mukus olduğunu söyledim doktor yediğini takip et neye tepki veriyorsa kan olursa tahlil yaparız dedi neyse rota aşımızı olduk bu gece bebeğimi emzirdijten sonra ıkınığ ağlayarak kaka yaptı ve kan vardı iki nokta sabah tekrar gideceğim ama aşıdan dolayımı acaba çok kötü oldum
Asilveannesi Bebekaslan aşıdan olmaz canım herkes yaptırıyor ama böyle bir sorunla karşılaşımıyor. Ben 2 doz vurdurdum 3.ünü yaptırcam
Busu_02 Bebekaslan canım oğlum 4 aylık bizde rota virüsü yaptırdık. İşl doz yapıldı 3 aylık olacaktı dediğin gibi mukuslu kaka yapıyordu ve birden kusması arttı kesiği falan değil kusuyordu bira fazla. Tahlil yspturdık hepsi temiz doktorum bana sen rota yaptırmıştın demi dedi. Evet deyince. O zaman virüse yakalanmıştr böyle atıyo olabilir dedi . Kısa zamanda düzene girdi . Belki böyle bişeydir
[silindi] Bebekaslan alerjisi olabilir benim bebegimde de rotadan sonra mukus yoğunlaştı sonra da kan gördük bazılarında etki yapmiyo ama bazen de alerji belirtilerini arttiriyo simdi diyet yapiyorum 2.dozu da yaptirmicam umarım alerjiniz yoktur🙏🏻
Babybaby45 Bebekaslan inek sütü alerjisi ne yazıkki akşam yediklerinzden azmş olablr kıyamam süt ve ürünlerini bir süre tüketmeyn ve diyet yapın düzelecektr muhakakk rabbm sizede şifa versn
Bebekaslan Asilveannesi alerjisi mi vardı tetikledi ondan sordum başına gelen biri varmı diye teşekkürler
tubabdullah Asilveannesi merhaba fiyatını öğrenebilir miyim ben doktoruma sordum her söz için 300 lira istedi
mom0989 Busu_02 canım bizim de testler temiz çıktı fışkırtarak kusuyordu 2 kere fln minik kan gördüm mukusta vardı gerçi mukus hala yoğun ve fazla
Ysmn18 Busu_02 bizimde rotadan sonra çok.kustu 2 3 gün sonra düzeldi bende korktum götürdüm doktora aşıdan dolayı dedi bu asilarida yaptırıyoruz yaptirmamiz lazım evet ama çocukların düzenleri mahvoluyor 🙄🙄☹
mom0989 Kdrsmsgkcbs benim de öyle oldu acaba neden besin alerjisi oldu kan ve mukus vardı kakada. Acaba rota aşısı nasıl bir etki etmiş olabilir ki
Sin21 Kdrsmsgkcbs besin alerjisi zaten vardır rotayla farkına varılmıştır çünkü alerjik bebeklere yapılmıyor bu aşı
Bebekaslan mom0989 ben bugun dpktoeuma soracağım cok üzüldüm ilk kez ıkınığ ağladığını gördüm normalde gaz sancısı bile yaşamamoştkm ben oğlumda
Kumrum34 mom0989 merhaba benim kızımda suan mukuslu kaka yapıyor ve hafta içi rota aşısı olucak alerjık olabilir sizde ne oldu aşıdan sonra bilgi verirmisiniz
Yazilimcianne Canım alerjisi varsa ki mukuslu kaka diyorsun büyük ihtimalle alerjik bebeğin umarım değildir. Alerjisini tetikleyebiliyor diye duymuştum ama kesin bir bilgi değil. Bakalım doktorunuz ne diyecek, bilgi verir misiniz sonrasında
Bebekaslan [silindi] Yazilimcianne doktorum ile görüştüm süt ve süt ürünleri diyeti yapmamı söyledi gerekirse kan tahlilinda besin alerjisine bakarız ama aşıya bağlı değil dedi
Busu_02 Ysmn18 doğru ama yaptırmasak da daha beteri olabilir Allah korusun 🤦🏼♀️ Benm kuzenimin çocukları çok hastanede kaldı rota virüsümden resmen hırpalıyo minikleri
Ysmn18 Ysmn18 kesinlikle bende asi yaptırma taraftariyim rota virüsü gerçekten fena benim arkadaşımın oğlu geçirdi çocuk hala kilosunu toparlayamadı
[silindi] Bebekaslan bebeginiz kac aylik tahlilde cikmayabiliyo genelde cocuk doktorlari kabul etmiyo alerji doktoruna gitmenizi oneririm
Yazilimcianne Bebekaslan alerji tahlilde çıkmayabiliyor diyetinize çok dikkat edin sonra çok zor oluyor :(
Bebekaslan Deletedmom307 bilemiyorum bizim üç doz 2.5-3.5-4.5 ay olarak 6 Aysan önce bitmesi gerekiyor diye biliyorum