EbrAlp düşündüğünüz gibi değil çok güzel ilgilendiği çocuğunuzu çok sevdiği için çocuğunuz babannesiyle güzel bir bağ kurmuş bence bu önemli bir detay. bebeğinizin her zaman ilk tercihi siz olacaksınız babannesi burda en fazla bir sene daha bakabilir sonra kreşe verirsiniz babanneyi de haftada bir görür ya da hastalanınca bırakırsınız ancak. ben bebeğim 5 aylıkken işe başladım 2 yaşına kadar annem baktı 25 aylıkken de kızım kreşe başladı. annem bakarken anneme çok düşkündü ama kreşe başladıktan sonra sadece bana düşkün oldu ananede ya da babannedeyken de annemi istiyorum diye ağlar mesela o yüzden hiç üzülmeyin babanneniz iyi baktığı için sevinin bebeğniziin annesi sizsiniz her zaman onun ilk tercihi de siz olacaksınız