Merhaba canım annelerim gerçekten yardıma ihtiyacım var kütfen destek ve yorumm ..
Canım annelerim ben çalışan bir anneyim ve bebeğime kayınvalidem bakıyor şuan 21 aylık ancak bebeğim kayınvalidem onun her istediğini yaptığından ona bana düşkün olduğundan daha düşkün biz birlikteyken dahi sesini duysun veya aklına gelsin babaanne diye sayıklıyor ve düştüğünde vs bişi olduğunda kendini onun kucağına atıyor içim çok acıyor ve sürekli üzülüyorum bu durumu yaşayanlarınız varmı acaba bu durum normalmidir sırf ona bağlı olsun babaanneci olsun diye resmen kendini parçalıyor aslında bak anne geldi anne şimdi gelicek anne işte vs de diyor ama bana çok dokunuyor sanki çalışarak yanlış yapıyormuşum gibi hissediyorum 🥹 için parçalanıyor