elifcicek_07 Çeneyi uyararak vermeyi denediniz mi? Emzirirken bir anda ağzına verin memeden ayrıldığını anlamadan yine memeye dayayın emzikle atacaktır tekrar edin.
beyzacmvrc Barbarella lansinoh Biberon var onu da tutmuyor 🤦🏻♀️ Silikon uc ile emziriyordum belki de bundan sebep tutmuyo
Aselim272023 beyzacmvrc ben de göğüs ucu ile emziriyorum ama lansinoh biberonu tutuyor fakat emziğe alışamadı bir türlü. Alışsa çok büyük kolaylık olacak benim için çünkü geceleri göğüsten başka uyumuyor uykusu çok hafif gündüz uyuduğu için. Gece çok zorlanıyoruz.
SAM230223 beyzacmvrc inanın aynı şeyleri yaşıyoruz lansinoh biberon tutmuyor avent emzik var onuda almıyor napıcamı şaşırdım
Guarya beyzacmvrc farklı iki emzik deneyin benim ki tutmuyordu önce awent verdim tutmadı sonra wee baby damaklı emzik verdim onuda tutmadı onun hemen arkasında geri awent verdim tuttu
Senazz11 beyzacmvrc bende ilk ay vermedim 2 buçuk aylıkken baktım beni emzik yapti direk eczaneden meme ucuna yakın emzik var onu aldım eşim damak emziği almıştı onu tutmadi bende dedim bı deniyeyim tutmazsa pahalı almaya gerek yok 50 TL aldım. Wee marka 2-3 zorladım destek veridm tuttu ucuna süt damlatıp verdim emzirdikten hemen sonra emzirme bitince ağzına veriyordum kucağımda meme zannediyordu direk tuttu
Basak2811 beyzacmvrc ben emzik alıştırma taraftarı değildim 4 aylık oldu öyle can sıkıntısından diş jelini memenin ucuna sürdüm tuttu bence sende öyle yap diş jelini sür memenin ucuna alır
Senazz11 beyzacmvrc Wee baby bu şekilde olanı direk avent alsaydım tutmama ihtimali de vardı o parayi vermek istemedim denemk için aldım tuttu direk
Mihram8 beyzacmvrc 6 çeşit emzik denedim sütüme bandirip verdim şekerli suyla verdim almadi. Almayinca almiyor 5 aylik oldu hala deniyorum ama yok pes edecegim artık o yüzden almamissa bir daha almiyor ne yazikki
acemi_ana Mihram8 pes etme 5 aylık olduktan sonra emzik tuttu benim kızım emiyor smdi çok iyi bseymis ama 😂😂
karpuzlusakiz Ben de o kadar para verip renk renk bibsler aldım ama hiçbirini tutmuyor, philips avent air ya da soft bunları göğsüme yaslayarak kokumla dururken ağzına verdim öyle tuttu. Aksini düşünenler olabilir ama emzik gerçekten çok büyük rahatlık
A_12ynr beyzacmvrc valla bnmkide almadı. Rahatım yani onu isteyerek dunyaya getirdik rahatlık ariyosak neden yaptık yani bn bunu sordum kndime evet bı yere gidince rahat sohbet edemiyorum rahat oturmiyorum anca uyuynca rahat ediyorum ama bu günler gecicek ve bnn onunla vakit geçirmek istediğimde o bnmle vakit geçirmek istemiycek . Şuan sekiz aylık seven de gayet güzel seviyo aciktigi zaman geciyirum ordaki konuşmalar çocuğundan önemli değil herkesin farklıdır tabi bnm düşüncem bu bnm bebeğim 7 gün yattı bna 7 sene gibi geldi o yüzden mıdır bilmiyorum eve boş geldim hastaneye sabah giderdim geece gelirdim ondan galiba yanımdan ayırmak istemedim . Ayirmiyorum da bn nereye gitsem götürüyorum bazen zorlanıyorum ama o bile güzel be 😂
beyzacmvrc A_12ynr öyle tâbi ki gittiğim yerde muhabbet etmek için söylemedim ama bazen yoruyor gercekten yapacak bişey yok
Sedabilen beyzacmvrc her iki tarafına lastik tak kafasına geçir cikaramasim o cikardikca ağzına girsin emzik bak nasıl tutuyor bir arkadasim öyle tutturmustu 😂
acemi_ana beyzacmvrc biz böyleydik memede uyurdu ilk doğduğu gün verdik tuttu ama annem tutmasın iyi değil dedi ama arada verdim tutuyordu bde ben ilk zamanlar sarılıktan çok korkarım o yüzden çok da ısrar etmedim açıkçası ama 3 aylık olduğunda verdim almadı ara ara yine verdim almadı pekmez sürdüm reçel sürdüm yok yine emmedi pes ettim en sonunda ama sonra ne oldu 5 aylık olduktan sonra bi gün verdim tuttu emdi 😂😂😂 şaka gibi kendiliğinden tuttu emiyor şu anda ama ne büyük bi nimet var ya 😂 inşallah tutar sizin bebjsde
Anonim81 beyzacmvrc https://instagram.com/stories/bebek.uzmani/3163995504777642827?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== çözüm olarak cevap veremicem belki fikrin değişir.
beyzacmvrc Anonim81 biliyorum canım hepsini zaten orada da yazdığı gibi uykuya geçerken ve ağlama krizlerinde belki yardımcı olur diye tutsun istiyorum zaten bende. Vereyim de 24 saat emsin demiyorum
Cennetinsusu beyzacmvrc Kızımda sürekli demişlerdi emzik ver emzik ver diye. Ben inat edip vermemiştim. Sonra 4. Ayında öylesine verdim tuttu 😂 Gün içerisinde emmiyordu sadece uyurken emiyordu. Ben erkenden bıraktırdım sonradan zor olmasın diye. Şimdi oğluma veriyorum tutmuyor 😂 onda inat ettim bunda tutsun diye bakıyorum yok 😂 sadece bir kere araba yolculuğu yaparken aşırı kustu ee karnı boşaldı doğal olarak. Ağlıyorda ağlıyor. Bende tekrar kusar diye emzirmek istemedim. Eşim dedi emziği versene dedi. Ee deniyeyim bari dedim. Çocuk açlıktan bi tuttu ayy içim kıyıldı. Nasıl üzüldüm. Ama mecburdum. Emzirsem kusacak çünkü. Açken tutuyor. Tokken midesi karışıyor sürekli çıkarıyor benim oğlan. Ben veriyorum o çıkarıyor. Uyanıkken başından ayrılamıyorum sürekli beni istiyor yanında kucak istiyor belki emzik tutsa sürekli mızırdanmaz. İş yapamıyorum zor oluyor. Kızıma diyorum kızım çıngırak çal geliyorum diyorum. Çıngırakla biraz oyalıyor kızım. O arada ben ne yapabilirsem 😅
beyzacmvrc Cennetinsusu benimki de ilk günler açlıktan emmiş meğerse benimde içim parçalanmıştı o zaman bunu anlayınca
Cennetinsusu Görümcemde göğsüne doğru tutarak meme gibi yani o şekilde birkaç kez tutturdu. Ama yok olmuyor ben tutturamıyorum. 🤷🏻♀️