Nasıl alistirdiniz kızlar doğduğunda hemen almıştı acliktanmis sanırım süt gelmediği icin. Süt gelince emziği tutmadı sonradan. 2 ay 7 günlük olduk. Beni emzik yerine kullanıyor. Ağlasa memede sakinleşip susuyo uykusu gelse memede uyumak istiyo. Evde hadi neyse ama bı yere gitmeye korkuyorum bı odaya kapanıp kalıyorum gittiğim yerlerde annemde kayinvalidem de. Ağlıyor hep memede susuyo kimse sevemiyo ben bi odaya kapanıyorum kalıyorum. Disari cikcaksak markete falan uyutup arabaya koyuyoruz uyanık çıkamıyoruz birkaç kez gezmeye çıktık uyutup en son uyanınca emdiği halde kıyameti kopardı ağlamaktan meme bile kar etmedi. Bana bı yöntem söyleyin alissa çok rahat edicem.
Alışması da iyi değil biliyorum ama bağımlı olmaması için uykuya geçişte ağlayınca sakinlessnndiye vereyim en azından