Hkshkshsk BurcuKucuk benim 1 yılım dolmadı ki ama fes edildi nedeni muhtaç olmama neye göre veriyir bu kararı bilemiyorum
tubiiik_ BurcuKucuk kurumlar karar veriyor dedi muhtac olmadıgınız için red etmişler dedi tekrar basvuru yapın cıkarsa cıkar vs vs dedi gönderdi
Ysmnnnn4689 tubiiik_ benimde öyle oldu oturdum yerde sosyal yardımı aradım tekrar başvurdum 2 hafta sürdü sürec tekrar aradım heyete gönderildi şu zamnda olcak desiler ondan bir gün önce baktım kabul etmişlerdir cimerede basvurabilirsiniz
Nesedemir61 Hayatiseyretmeyegelmisim sosyal yardımın verdiği aylık para e devlette başvuru yapın sizde
tubiiik_ Mertveannesi2211 muhtac olmadıgınız için rededilmiş ded onu bi degıl kurumlar karar veriyor dedi yani bişey yapmadı
Mertveannesi2211 tubiiik_ teşekkür ederim bende evimde değilim aradım telefon ile yapacağımız birşey yok tekrar başvuru yapın çıkarsa çıkar çıkmazsa biz birşey yapamayız dediler
tubiiik_ Hkshkshsk gittim sistemden tekrar basvuru yap ona biz karar veremiyoruz kurumlar karar veriyor dedi