aysuuyenihayat esraa_ benim bebeğimde nedense sabahtan beri çok huysuz ağlıyo sürekli uyku harici susmuyo acaba düşmeyle ilgili olabilir mi sizinde öyleymiş çünkü
esraa_ aysuuyenihayat benimki düştükten bir gün sonra aşı da vurulduğu için ben artık hangisinden ağladığını bilemedim ben ondan çok ağladım ama belki ondan da olabilir yanlış bişey söyleyip sizi de strese sokmak istemem aysuuyenihayat