Kızlar bir fikir verin nolur. Dün ne yazık ki 2 aylık kızım evde parkeye yüz üstü düştü. Hastaneye götürdük tomografi çekildi şükür sonuçlarda hiçbir şey çıkmadı sadece yüzeysel az bi morluk var göz kapağında. Bugün de 2 ay aşısı yapıldı sabah aşıdan sonra 2 kere emdi ama şimdi emmiyor sadece emzik tutuyor ve çok kötü ağlıyor aşı sonrası normal mi acaba dünkü düşmesini belirtmemin sebebi de dün akşam geldik hastaneden biraz ağladı sakinleşti güzel emdi uyudu sabaha kadar da bi sıkıntı yoktu ama aşıdan mi düşmesinden dolayı mı böyle anlamadım.Kusura bakmayın çok uzattım ama bir fikir verin lütfen…🥺