ezgikrby aşkım şans mı bilinmez, bilmiyorum nedir bu, ama sıyrık bile yok kimsede. Sadece maddi hasar var. Oda gelip geçer zaten. Şükür kimsede bir şey yok. Sadece komşular , uzak akraba vs zarar gördü. Oda üzdü ama bununla kaldığınada şükür. Dörtyol’da portakal bahçeleri olan bir akrabamız var 😍