Ay bayılıyorum şu kızın postlarini okumaya ya agsb momdan beri tanıyorum 14 temmuz doğumlu benim kızım da aramızda fazla gün yok diye hatırlıyorum. Tüm yorumları okudum da çok benziyormusuz ya, memeye tutturma süreci, memeler büyük ama uç yok, yara oldu, silikon, silikon bıraktırma için emzirme danışmanı, olmadı silikon devam, sonra bi anda kendi bırakması gibi gibi devam ettik biz de. Simdi de memede uyumaya alıştı benimki de ayni sekil. Kucakta gezerek uyumasindan iyidir diye düşünüyorum şu anlık agsh sürpriz bi hamilelik olmasın aman seninki gibi kaldıramam dağlara taşlara tü tü shsj Saka bir yana da her şey onlar için. Sağlığı her şeyden önemli, memeye alıştırmak zor, bıraktırma da onun kadar zordur eminim. Hiç düşünmüyorum bile o anı şimdiden valla. Zor olan ilk 1 2 günü atlatmissin ya bitmiş sayılır o iş. Kutluyorum 🥳