Sema065 su basinci ikiye getirdim biraz ılık geldi çok şükür ama sonrasında yine buz oluyor sıcağa çeviriyorum sıcakta ateş gibi oluyor hiç ortasını bulamadım bir sorabilir misiniz çok sevinirim Allah razı olsun sizden ılık yapamadım bı türlü kızımı yikayamadim çok sıcak yandım diyor soğukta buz gibi