aylizinannesiii Kızlar duşa girerken suyu ılık tarafına çevirince buz gibi oluyor sıcak su geliyor ama ılık tarafa ortaya doğru çevirince buz gibi su gelmeye başlıyor kombi suyu ılıtmıyor ya soğuk ya ateş gibi başına gelen oldu mu nolur yardım edin
Minel-inannesi aylizinannesiii hatirladigim kadariyla sizde nazillideydiniz, bizim burlarda gunes enerjisi baya yaygin kullaniliyo. Sizinde var olupta devir daim yapiyo felan olabilirmi? Bide kombiyi resetleyin ve bakiminin ne zaman yapildigini ogrenin. Kombi petek bakimi yakin zamanda yapilmadiysa ondanda kaynakli olabiliyo
Kuzeybabyy aylizinannesiii aynı şey bizim kombidede olmuştu garantiside bir hafta önce bitmişti 2000 tl aldı servis yapmak için mecbur yaptırdık vailant marka
Selcan aylizinannesiii bizim de aynı sorunumuz var şu soğuyor ve çok zor geri isiniyor yani baya geç isiniyor kaç defa sıkıntı yaşadık yarın için çağırdık bakalım ne dicekler. Birde bizim basınç da düşüyor sizde de öyle bir durum oluyor mu ?
aylizinannesiii Minel-inannesi bir sene olmadı kombiyi taktirali ya normal muslukta ılıtıyor ama duş başligina çevirince buz gibi su oluyor ılık denen birşey yok resmen ya soğuk ya ateş
aylizinannesiii Kuzeybabyy nesi bozulmuş neyini yaptılar sıcak suda mı gelmiyordu sizde bizdede baymak daha bır sene olmadı taktirali
Niloya_ aylizinannesiii Canım YouTube dan bak kombini arzasini yaz orda anlatıyorlar servis bi suru para alıyor belki ordan bulabilirsin cozumu
Kuzeybabyy aylizinannesiii ya çok aşırı sıcak ya buz gibi oluyordu kalorifer ısıtmasıyla su ısıtmasını karıştırmış makine öyle bir sorundu hatırladığım kadarıyla bi parça değiştiler
aylizinannesiii Niloya_ evet sadece gelip bakmaya 1000 TL istiyorum dedi arızayı bulsa yandım maaş kalmadı zaten daha bakayım bı internete 🥹
yagmurkokusu_ Su basmadınız mı kombiye genelde bu şekilde su azaldığında 1,5 altına düşmeye başladığında ılık su verir.
aylizinannesiii yagmurkokusu_ bu sabah bir buçuk yaptım suyu ama yinede fayda etmedi duş basligina geçince kombi sıcak su vermeyi bırakıyor aşırı ilginç
aylizinannesiii Selcan bizim de aynıydı hatta ses geliyordu kombiden sıcak su açınca hor hor diye geldi ve kombi içindeki malzemeyi temizledi tıkanmış basınç borusu dedi 500 TL aldı beş dakika için şuan su ates gibi oluyor ve ılık tarafa gelince buz gibi oluyor su isinana kadar bekle Allah bekle
Selcan aylizinannesiii ya bizim de aynı şekilde şu an gerçekten çok sıcak oluyor biraz daha ılık olsun diye çevirdiğimiz anda soğuyor ve ısınmak bilmiyor inşallah yarın bir çözüm bulabiliriz eğer ki farklı bir durum olursa size burdan söylerim tekrar baktirirsiniz olmazsa. Çok zor oluyor çünkü bu durum
Minel-inannesi aylizinannesiii 1bucuktan biraz daha yukseltin bari. Oldugunuz mahalleye gore su basinci dusuk geliyo olabilir. 1.8 yada 1.9gibi suyu basipta bar ayarlayin
yagmurkokusu_ aylizinannesiii yapmışsınız genelde bu sorunlar su basmayla alakalı olabiliyor bizde 2 ye yakın kullanıyoruz 1.5 altına düşerse sıcak su vermiyor geçen başımıza geldiğinden biliyorum 😂
Minel-inannesi aylizinannesiii bide banyo muslugundaki yada dus basligindaki contada gevseklik olabilir. Gecenlerde bizimde oyle oldu ya cok soguk ya kaynar ki biz yazin hatta kışın cogu zamani gunes enerjisi kullaniyoruz. Dus basligini degistirdik once, olmasaydi banyonun muslugunu degistircektik.
aylizinannesiii Minel-inannesi ay galiba biraz işe yaradı canım Allah razı olsun ikiye getirdim ılık yapınca biraz ilidi soğumadı bu sefer dua başlığı değiştirdim dün yeni aldım ama hortumu akıtıyor ondan olabilir mi yeni hortum alayım
aylizinannesiii Minel-inannesi canım çok teşekkür ederim düzeldi sayende su basıncı iki olunca kendine geldi makine 🥹🥹🥹
aylizinannesiii Kuzeybabyy valla ya daha yeni aldık kombiyi bir sene olmadı şimdiden birsuru arıza çıkarıyor baymak bide ya
aylizinannesiii Sema065 su basinci ikiye getirdim biraz ılık geldi çok şükür ama sonrasında yine buz oluyor sıcağa çeviriyorum sıcakta ateş gibi oluyor hiç ortasını bulamadım bir sorabilir misiniz çok sevinirim Allah razı olsun sizden ılık yapamadım bı türlü kızımı yikayamadim çok sıcak yandım diyor soğukta buz gibi
Minel-inannesi aylizinannesiii tabi o hortumda kacak olunca bullunmmuyo ayari birden soguyo birden haslliyo, cok sacma bisi oluyo. Ama bi nebzede ollsa duzeldiyse şükür