Yaren12 Hafizenr 7-10 gün kadar sürüyor ama küçükler daha çabuk atlatıyor diye biliyorum düş falan ateşi düşürmüyor ama biraz rahatlatıyor surup da fayda etmiyordu fitilin yarısını kesip ver demişki dr o şekilde düşüyordu ateşi
Hafizenr Yaren12 çok gelmiş geçmiş olsun 💙 bizimde 8 gün oldu biraz iyileşme var gibi. Doktor anne sütü Sur demişti sabah akşam sürmeye çalışıyorum.
Yaren12 Hafizenr hiçbir şey yediremiyordum 6 buçuk ayliktik biz dr yapma ilaç vermişti damla şeklinde ağzındaki yaralar için kullandık ondan sonra yemeye başladı
Hafizenr Yaren12 ömrümde hiç kimseden böyle bişey duymamıştim İlk defa görüyorum, bizim gibi olanlarda varmış demek. Her altını alisimda o kızarıklıklari gördükçe içim gidiyor 😔 Rabb'im bilinmedik hastalıklardan korusun 🤲🏻
kubraege Hafizenr yok hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür ,sadece döküntü öncesinde ateşi çok yükseliyordu düşürmekte güçlük cekmistim ama döküntü çıktıktan sonra hiçbir sorun olmadı
Hafizenr kubraege bilginiz için çok teşekkür ederim canım 💙 gelmiş geçmiş olsun bizimde geçer inşallah bir an önce 🤲🏻
Hafizenr E_yelz bu konuda tam bilgim yok canım ama 2 yaşa kadar oluyormuş galiba. Biz 2 ay 10 günlüğüz ve neredeyse 8 gündür anca anca düzelme oldu gibi.
Ediss Geçirdik ama benim bildiğim 6 ay-3 yaş arasındaki bebeklerde görüldüğü. Sizin bebeğiniz küçük biraz. Ama çok tehlikeli bir hastalik değil korkmayın. Döküntü evresine geldiyse hastalik geçiyor demektir
Hafizenr Ediss Allah'a şükür döküntü evresindeyiz ama 8 gün oldu neredeyse anca anca geçicek sanırım.
Yaren12 Ediss 6 yaşında bir arkadaşında olmuştu ama baya ağır geçirmisti 1 hafta hastanede yatırmıştı rabbim bütün evlatlarımızı hastalıklardan korusun inşallah
AygulSina Hafizenr yegenim gecirdi cnm o hastaligi hastanede kaldi 1 haftaya yakin gozetim altinda tuttular
Hafizenr AygulSina çok gelmiş geçmiş olsun canım 💙 bizimki de döküntü evresinde. Umarım bir an önce geçer.
koalaveannesi Hafizenr ateş düşürücü calpol kullandık sadece korkmayın iştahı da normale döndü iyileşince çok şükür iz fln da kalmadı