Hafizenr benim oğlum geçirdi. 3 gün ateşi hep 38 üzerindeydi iki kez fitil yapıldı ancak öyle düştü. Ateş düştükten sonra da kırmızı döküntüler oluştu vücudunda. Onlar da 2 gün sonra geçti. Bu süreç içinde iştah kapalı ve devamlı uykulu,halsizdi. Çok şükür atlattık, bir defa geçirdiğinde ömür boyu bağışıklık kazanıyormuş.