Omerinannesii PamukPrensesannesii aynısı demin başıma geldi. Önce bi ağladı ama çabuk sakinleşti. Unutmamaya çalışıyorum. Su an hiçbir belirti yok ama içim rahat değil. Gitsek tomografi çekerler mi? Çektikleri zaman çok mu radyasyon oluyor gerçekten
Omerinannesii PamukPrensesannesii hiçbiri yok çok şükür. Allahım korusun evlatrimizi. O pat sesi, arkasından gelen ağlama. Canımdan can gitti sanki 😢