Sabah 6,5 7 aradı uyandı emzirmek için yanıma aldım dönmeye başladı ve çok hareketli emerken sanırım bende daldım oda uyumuştu aslında ama ne olduğunu anlamadan pat diye bir ses direk kucağıma aldım ağladı tabi ama Şuan normal şişlik yok hafif kızarıklık var yan şekilde yerden aldım . Gözde kayma yok , kusma vs yok Şuan 1 saati geöiyor uyanık ama uykusu geldi emiyor da henüz doktora götürmedim hareketleri normal diye . 24 saat içerisinde 2 saatte bir uyandırın yazmışlar daha önceki postlardan okudum başına gelen var mı nelere dikkat etmeliyim . Hala elim ayağım birbirine dolaşık çok kötüyüm