ppzeynep bonjour_maman Neu# değeriniz iyi. Diğeri çok bir anlam ifade etmiyormuş tek başına. Oğlumun tüm değerleri saçmasapan bana göre ama doktorlar normal diyor. Ayrıca çocuk referans değerleri yetişkinlerden farklı oluyor.
Tugbakaraer ppzeynep gerçekten benim oğlumuzda öyle sağlık ocağı için verdik kanı 8. Ay kontrolü için 1 aydır sık sık boğaz enfeksiyonu oluyordu ama hiç bir doktor kan idrar istemedi Allah korusun bir şey varsa bile biz istensek tahlil yapılmasını öğrenemiyoruz
Tugbakaraer ppzeynep pardon bizimde % de li olan düşükmüş bende dikkatli baktım şimdi sizden görünce söz konusu evlat olunca insan gerçekten ne yapacağını bilemiyor
Tugbakaraer bonjour_maman bizim neu# olan ama bence hasta olduğu için düşük çıktı diye düşünüyorum 1 aydır tekrar eden bir boğaz enfeksiyonu var yani öyle düşünmek istiyorum internetten baktığıma bin pişman oldum
Oaey24 Hasta oldugu için düşüyor o değer bizimde öyleydi geip soguk algınlıgı viral enfeksiyon durumunda düşer dedi doktor
bunemeselaa bonjour_maman kareli olan normal sizinde doktor önemli olan o demişti bugün gene baktırdım kanlarına normal dedi