BDerel sizin değerleriniz kaç çıkmıştı bize öyle yapılmadı halbuki bendede yoktu ilk değeri 35 çıktı çocuk doktoru hemen ilacına başladı yarım şeklinde muhakak endokrine gidin dedi tabi olduğumuz bölgede öyle endokrin resmen bulmak işkence aceleyle şehir Hastanesi’nde gittim çocuk doktoru kayıt açtı iki hafta sonra gittik endokrinciye tekrar verdik bu sefer 61 çıkmıştı sonuç ilacı tama çevirdi bir ay sonra gidip verdiğimizde normale döndü ama hala ilaç kullanıyoruz endokrin doktoruda şuan düzene sokmusken birden ilacı kesmeyelim dedi ama sizinki daha farklı ne güzel acaba bizede ilaç almadan olabilirmiyudki bilemedim şimdi ama ilaçla bile aynı sizin dediğiniz gibi iki hafta ara ile bakıldı yüksekti