Hiloyloyloy bizim yüksek çıkmıştı sarılığımız uzun sürünce bakmıştı doktorumuz. Sonra endokrin uzmanı takip etti, tiroid ultrasonunda nodüllerin çapları olması gerekenin yarısı kadar olduğunu öğrendik. Takibe alındı, eğer düşmeseydi ilaç başlanacaktı ama kendiliğinden düştü sonra, normal değere döndü.