edafmo Japonannesi_ bende çözemedim ya, sizinki de büyükmüş aslında mamaya ek gıdaya alışmış olaösı lazım
edafmo nessslis bende ona geçmeyi planlıyorum aslında cambiotic olanına ama bilemiyorum ya çok sık değiştirmek de iyi değilmiş mamayı😔