Kızlar uzun hikaye ama kısa keseceğim. Bebeğim bugün tam 6aylık. Süt alerjisi geçirdi, Bebelac alerji maması kullandık. Alerji belirtileri tamamen geçince doktorumuz normal mamaya geçebileceğimizi söyledi. Bebelac Gold aldık ama inanılmaz gaz yaptı mecbur bırakıp SMA OPTİPRO ya geçtim. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ama hala daha gaz ve kabızlık bitmedi. Kakası çok katı, gün içinde çok az yapıyor ve yaparken zorlanıyor. Acaba mamayı yine mi değiştirmeliyiö yoksa başka bir sıkıntı mı var anlayamıyorum, yardımcı olur musunuz.
( Bebeğim 6 aylık, 3 aylıkken meme reddi oldu geri döndüremedim sütim azaldı zaten sadece mama kullanıyor)