Minikanne07 sözleşmelerinin bitmesi bir şeyi değiştirmez ki 10 yıl dolmadan ev sahibi kiracıyı gerekçe göstermeden evden çıkaramaz. Bu gerekçeler kendisi kirada oturuyordur evine geçmek istiyordur eşi çocuğu o eve geleceklerdir ya da satacaktir vs ilk iki durum için noterden ihtarname çekmesi lazım ve neden çıkarmak istediğini belirtecek eğer sizi evden çıkarıp başkasına kiraya verirse zararınızı karşılamak zorunda 3 yıl kiraya veremiyor. Eğer satacaksa ben yeni ev sahibiyle anlaşacağım demeniz yeterli zaten sözleşme her sene otomatikman yenilenir yani siz ben sözleşme yapmıyorum derseniz bir önceki devam eder. Sizi evden çıkarmak için eğer tahliye sözleşmesi yoksa ya da sözleşmede benzeri bir madde yoksa hakkınızda komşularınızdan şikayet olması lazım yani öyle kafasına göre ha deyince çıkaramaz çok uğraşır mahkemeye gider o arada yeni sözleşme de yapamaz çok uğraşır bu arada da kâr edeceğim derken zarar eder