Barlashatice bir de nakliye masrafi yapacaksin, duzenini bozacaksin. Ben ara ara sahibinden sitesinde ev kiralarini takip ediyorum. Etrafimizdaki evler ne kadar diye. Bu yuzden bilincliydim. Ev sahibinin yaptigi zamma adeta tesekkur ettim. Belki sonra yine zam yapar, olsun ama 5 seneyi askin suredir bu evde oturuyorum ve kadinin kotu niyetli birisi olmadigini anlayacak dusunceye geldim o yuzden stres yapmıyorum.
%25 muhabbeti yapilmasi genel olarak ev sahiplerini sinirlendiriyor galiba. Bu kadar zaman iyiligim dokundu dusuk kiradan verdim simdi neden bu oldu dusunce yapisi icine giriyorlar, tabi gozlemledigim kadariyla.