Mtbuaaa
Merhaba düşük riskim yoktu sadece kötü bir gebelik geçiriyordum hafta olarakta 15-16 hafta arasındaydım diye hatırlıyorum. 18 saatlik yola cıktım kendi aracımızla. Doktor arada uzanmamı, mola verip kısa kısa hareket etmemi söylemişti sorun yaşamamıştım. Ama sizin durum biraz farklı duruyor. Umarım sağlıklı bir karar verirsiniz çok geçmiş olsun 🌸