Mtbuaaa benim ilk üç ay kesin bir kere kanamam olurdu fitil veriyordu doktorum geçiyordu ilk üç ay da bende gitmedim ama kanamam en son oldu tekrar fitil verdi doktor iki üç gün sonra kanama durdu ilaçlar sayesinde zaten çokta gelmiyordu doktora gittim yola çıkmadan sorayım ona göre çıkacam diye üç ayı atlattım diye sıkıntı olmaz dinlenerek 2 saatte bir mola verip yüriyerke git dedi bahsettiğim doktor alanında iyidir çokta memnundum ona giderken muayene i hep ona oldum hatta doğumdada ona gidecektim ancak özel hastane ücretleri arttı ben doğum yapacağım zaman ondan vazgeçtim yani
Söylediğim doktorun uzmanlık alanlarından bir tanesi tüp bebek ayrıca böyle bir riskim olsaydı kesin gitme derdi zaten